Treasure Island Resort Pool Party – 16.02.14 - Subic

Recommended Posts

6phw.jpg

TREASURE ISLAND RESORT Pool Party – February 16th

100+++ Girls, 12noon – 4pm, Come and Join The FUN!!!

TREASURE ISLAND RESORT will hold its next Giant Pool Party on Sunday, the 16th of February.

From 12 noon until 4pm, join over 100 girls from WET SPOT, BUCCANEER, RUM JUNGLE, LOLLIPOP, DUSK TILL DAWN, Rapscallion, The Alaska Club and The TREASURE ISLAND / KOKOMOS Floating Bar! An entrance fee of P1,150 gets you unlimited local drinks, a great buffet during the event and then “Happy Hour” pricing in all of the bars for the entire evening.

Tickets will be available at the following locations:

WET SPOT

DRYDEN DELI

TREASURE ISLAND RESORT

Be sure to be in Subic for this week-end and enjoy a great time of Games, Frolics, Fun, Bar-Hopping and Sunshine!

• Like 2

da ärgerlicherweise erst wieder im März im Wild Orchid in AC eine Poolparty stattfinden wird, werde zumindest ich mir nicht die Gelegenheit entgehen lassen an dieser in SUBIC live dabei zu sein :D

wer kommt noch?

PS: Für alle die sich darunter nichts vorstellen können hier ein kleines You Tube Video zu der letzten Pool Party vom 29.12.13 Treasure Island Resort in Subic.

• Like 2

da ärgerlicherweise erst wieder im März im Wild Orchid in AC eine Poolparty stattfinden wird, ......

Gehe zurzeit mal schwimmen in den Pools von Angeles..... da friert einem der Schniedel ab :post-22-1189540660:

• Like 4

bei Temperaturen von 28 °C mit Sonne tagsüber und in der Nacht um die 20 °C, dachte ich eigentlich wäre das Wasser einigermaßen erträglich.

Ganz ehrlich.....das war über Neujahr schon grenzwertig.

Hatte was von Ostsee-Feeling.....

Gruß Apollo

• Like 1